środa, 1 kwietnia 2015

♥ Everything you do is important ♥

,, To, co robisz dzisiaj, jest niezwykle ważne,
skoro przeznaczasz na to jeden dzień swojego życia


Dzień każdego z nas jest chyba niezmienny - wstajemy, jemy śniadanie, wykonujemy poranne czynności, idziemy do szkoły, odsiadujemy wyznaczone godziny na lekcjach, wracamy do domu, jemy obiad, uczymy się, w między czasie znajdujemy czas na zajęcia dodatkowe, idziemy spać i tak każdego dnia. Często jesteśmy zmęczeni i znudzeni tą codzienną monotonią, ale nie zdajemy sobie sprawy, że wszystko co robimy ma ogromne znaczenie i wartość. Część z Was już pewnie ma plany na swoją przyszłość i ubiega się o rzeczy, które pomogą dojść Wam do celu. W tym kierunku poświęca się dużo czasu sprawom będącym istotnymi faktami do rozwijania się ku przyszłemu zawodowi. Natomiast osoby nie mające jeszcze swoich planów na przyszłość myślą, że wszystkie wykonywane czynności są jak najbardziej przyziemnymi sprawami, aniżeli drogą do naszych przyszłych losów. Jesteśmy nieświadomi tego, że wszystko, co robimy każdego dnia, ma ogromną wartość, skoro przeznaczamy na to jeden dzień swojego życia. 

 To, co robisz dzisiaj, jest niezwykle ważne 

Jemy - po to, aby nasz organizm miał siłę funkcjonować przez następne dwanaście godzin. Uczymy się - po to, aby później zdobyć wykształcenie i mieć zapewnioną lepszą przyszłość. Rozmawiamy - po to, aby nie stracić potrzeby bycia kochanym i rozumianym. Słuchamy muzyki - po to, aby na chwilę się "wyłączyć" i pobyć samemu ze sobą, ponieważ każdy tego potrzebuje.
To tylko nieliczne z przykładów, które mówią nam o tym, że wszystko, co robimy na co dzień jest bardzo, ale to bardzo ważne. Często nie znajdujemy, lub nawet nie staramy się znaleźć, tych małych wartości, które powinny za każdym razem piętrzyć się i przysparzać nas o pozytywne emocje. Nagminnie poszukujemy niedociągnięć w naszych czynach, ale czy to jest to czym powinniśmy się kierować? Czasami nie sposób jest nie spostrzec jakiegoś minusa, lecz zauważmy samo to, że postawione przez nas cele zostały osiągnięte. Wszystko, co robimy ma ogromną wartość i tyczy się to każdej sytuacji w jakiej się znajdujemy. Nieważne jest to, na jaką skalę zostało to osiągnięte, wystarczy, że będzie to "nasze małe zwycięstwo", a tak naprawdę może to sprawić, że wszystko wyda się bardziej optymistyczne.


Skoro przeznaczasz na to jeden dzień swojego życia 

Każdy nasz dzień składa się z jak najbardziej przyziemnych czynności i działań, lecz są też wyjątki. Jednego dnia mamy nawał obowiązków, a drugiego z kolei nie wiemy, co mamy ze sobą zrobić i potrafimy cały dzień przeleżeć w łóżeczku. Ale nawet te bierne dni wypełnione kompletną jednostajnością i nie robieniem niczego są ważne. Teraz pojawia się pytanie: dlaczego? Cokolwiek byśmy nie robili jest niezwykle ważne, ponieważ przeznaczamy na to jeden dzień z naszego życiorysu. Nieraz mamy myśli, że zmarnowaliśmy dzień wylegując się na kanapie przed telewizorem, ale przecież po coś to jest, po coś się obijaliśmy. A no właśnie po to, aby na następny dzień wrócić do świata żywych z jeszcze większym zapałem. Więc zauważmy, że nawet takie "leniwe" dni są nam jak najbardziej potrzebne i bardzo ważne. Trzeba nauczyć się i zrozumieć, że wszystko, co robimy jest niebywale ważne. Wydaje nam się, że robiąc te małe rzeczy tak naprawdę nie wnosimy do naszego życia nic niezwykłego ... bzdura. To właśnie te błahostki sprawiają, że rozumiemy jak wielkiego znaczenia potrafią nabrać w naszym umyśle po samym pozytywnym myśleniu.


Coś ode mnie 

Ja sama do pewnego czasu sądziłam, że wszystko, co robię nie ma żadnego znaczenia. Że nie pomagam tym ani sobie, ani nikomu innemu. Odnosiłam wrażenie, że ciągle wpadam w dołki i marnuję dni na wiecznym użalaniu się nad sobą, płaczu i samookaleczaniu. Owszem, teraz żałuję tego i to nawet bardzo. Ciężko jest mi nawet rozmawiać na "te" tematy. Ale uwierzcie mi, że nawet te miesiące spędzone na wiecznym płaczu, zarwane noce, czegoś mnie nauczyły i teraz widzę, że miały naprawdę duże znaczenie w moim życiu. Pewnie zastanawiacie się, co takiego dobrego mogło to znaczyć w moim życiu. Otóż bardzo dużo ...
To sprawiło, że nauczyłam się postrzegać dobrze każdy dzień i wszystko, co robię. Te wszystkie wylane łzy dały mi siłę i wiarę w lepsze jutro. Dzięki temu jestem silniejsza i zaczęłam rozumieć pewne rzeczy. Pewnych rzeczy nie da się wytłumaczyć, trzeba je po prostu zrozumieć. Teraz nareszcie widzę, że wszystko co robię ma ogromne znaczenie i to nie tylko dla mnie. Wy również możecie to zrozumieć. Spróbujcie zauważyć, że każdy wykonywany przez nas czyn jest bardzo ważne, ponieważ poświęcamy na to jeden dzień z naszego życia. A każdy dzień jest darem. Wszystko, co robimy jest ważne, ale może być jeszcze ważniejsze jeśli w to uwierzymy. Trzeba szukać powodów do uśmiechu, bo jeśli sami ich nie znajdziemy to one same do nas nie przyjdą.


Pamiętajcie, że wszystko, co robicie jest niezwykłe, ponieważ przeznaczacie na to jeden dzień swojego życia .


Pomyślcie w ten sposób, że każda wykonana przez Was rzecz jest nadzwyczaj ważna. To Wy musicie być przekonani i pewni tego stwierdzenia, bo nikt inny tego za Was nie zrobi. Pamiętajcie, że w razie potrzeby lub nawet bez niej, zawsze możecie do mnie napisać na: juliaczaikowska@wp.pl
Przy okazji życzę Wam wesołych , pięknych i ciepłych Świąt Wielkanocnych. Mówię Wam o tym teraz, ponieważ następny post pojawi się po świętach. Więc mam nadzieję, że te święta będą dla Was doskonałe i oczywiście pyszne :).

Kocham Was, moje skarby ♥! Trzymajcie się ciepło, do następnego.

Czy macie dobry stosunek do rzeczy, które wykonujecie?
Jakie czyny, według Was, są ważne?
Dostrzegacie pozytywy w Waszych czynach?

57 komentarzy:

  1. Z pozytywną energią wiele rzeczy przychodzi dużo łatwiej, no i oczywiście nasze samopoczucie i najbliższych osób, które nas otaczają jest znacznie lepsze niż gdybyśmy byli negatywni nastawieni do wszystkiego wokół.
    Trzeba odnajdywać radość w drobnostkach :)
    Pozdrawiam
    cynamonowyalek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie to ujęłaś, skarbie ♥. Widać, że jesteś bardzo rezolutną osóbką :). Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. przecudny post, świetne :*
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html
    POKLIKASZ PROSZĘ,WAŻNE TO DLA MNIE<3
    jeśli poklikasz uczciwie odwdzięczę się w 100% (u mnie pojawia się kto kliknął) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥. I jasne, na pewno wejdę i poklikam :). Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Piękna notka z życia wzięta.
    Dzięki tej notce obijanie będzie jeszcze większą frajdą. Po burzy zawsze wychodzi słońce

    Zapraszam do mnie. http://cantantepolacco.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe podejście, ale również bardzo rozsądne ♥. Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥. Kliknę :). Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Bardzo fajnie napisane :) cudownie piszesz
    zaobserwowałam i będzie mi bardzo miło jeśli również to zrobisz :)
    http://styleeforyouu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥. Na pewno zajrzę i zaobserwuję :). Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Mądry i pomysłowy post! :) Ja również ostatnio mam niestety same gorsze dni...


    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥. Pamiętaj, że jeśli masz gorsze dni to śmiało możesz do mnie napisać. Jeśli trzeba będzie to razem popłaczemy, pośmiejemy się, a ja postaram się Ci pomóc :). Trzymaj się, skarbie!

      Usuń
  7. Świetny post! Dla mnie ważne są takie ważne te czyny, które sprawiają moim najbliższym i mi radość ;p
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥. Bardzo dobrze, że właśnie to jest dla Ciebie ważne :). Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę, że jest on inspiracją ♥. Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  9. przyznam się szczerze, że przeglądając setki blogów jeszcze nigdy nie spotkałam się z takim postem :) podoba mi się Twój sposób pisania i obiektywne podejście do życia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, to naprawdę miłe ♥. Dziękuję Ci bardzo :). Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  10. Piękny ten pierwszy cytat :) Notka świetnie napisana , bardzo mądrze i dojrzale :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow!

    Very nice Post! Thanks!

    And you have very nice Pics!!!!

    I follow U , maybe U follow me back? ;o)

    Have a nice Day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much ♥. I'll see your blog and definitely follow you :). Greetings!

      Usuń
  12. Myślę tak samo!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podzielasz moje zdanie :). Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  13. Ja też ostatnio niestety często wpadałam w dołki, a to niestety przez moje przyjaciółki, które okazało się , że tak naprawdę nimi nie są... Ale lepiej, że zawiodłam się na nich już teraz, niż gdyby miało się to stać później, a przez ten cały czas myślałabym, że mam w nich oparcie. Ostatnio nauczyłam się właśnie, aby zbytnio nie ufać ludziom. W szkole każdy może być dla ciebie miły, tak dla pozorów, ale poza nią już niekoniecznie...
    Dziękuję, że jak zawsze poprawiasz mi postami humor i podnosisz mnie na duchu :)
    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, skarbie, nawet nie wiesz jak przykro jest mi z powodu Twoich "przyjaciółek" :c. Pamiętaj, że jeśli chciałabyś o tym porozmawiać to śmiało do mnie napisz. Na pewno znajdziesz we mnie oparcie, pomogę Ci :). To ja dziękuję Ci za to, że tutaj jesteś ♥. Kocham Cię i trzymaj się!

      Usuń
  14. Kochana bardzo ci dziekuje za tak motywujący komentarz <3
    Ostatnio zmienilam swoje nastawienie do zycia. Kiedys byłam cicha, zamknieta w sobie, bałam sie szczerosci, zanim podjełam decyzje zwracalam uwage na innych. Teraz jest inaczej. Wrecz uwielbiam miec kontakt z ludzmi. jestem zaufana osoba co mnie bardzo cieszy i dostrzegłam we mam wokol siebie tyle wspanialych ludzi. Chce isc przez zycie dalej nie ogladajac sie za swoja przeszloscia. Spotkala mnie obecnie bardzo ciezka decyzja do podjęcia. Trztymaj za mnie kciuki zebym wybrala dobrze! :(
    Buziaki!

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje komentarze są dla Ciebie motywacją :). Jestem z Ciebie również bardzo dumna i posiadam się z radości, ponieważ wiem, że teraz na pewno sobie ze wszystkim poradzisz. Myślę, że moje trzymanie kciuków będzie zbędne, ponieważ jestem przekonana, że podejmniesz dobrą decyzję, ponieważ jesteś strasznie silną i przecudowną osóbką ♥. Kocham!

      Usuń
  15. mi brakuje pozytywnej energii szczeglnie rano, ale po dobrej kawie juz wszystko jest w normie ;)

    zapraszam : gertrama.blogspot.com
    Proszę o poklikanie u mnie w najnowszym poście, do wygrania post promujący ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozytywna energia musi płynąć też z Ciebie, a nie tylko z porannej kawy :). Tego trzeba się nauczyć, kochana. Jeśli chciałabyś o tym porozmawiać to zapraszam na pocztę :3. Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  16. To prawda, że każdy dzien jest naprawde ważny, a tak często o tym zapominamy.. Nigdy już nie będzie 22 kwietnia 2015 roku, tylko dzis.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podoba mi się ostatnie zdanie z Twojej wypowiedzi :). Świetny przykład na to, że to, co jest dziś nie powtórzy się już nigdy więcej ♥. Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  17. Każdy dzień trzeba przeżyć jakoś szczególnie, trzeba zrobić coś ważnego :)
    Serdecznie zapraszam do mnie : Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mądrze napisany post :). Ważne, aby z każdego dnia wyciągnąć, tyle, ile się da :). Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    Bardzo proszę o kliknięcie w link koszulki w najnowszym poście : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥. W zupełności się zgadzam :). Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  19. Niektóre rzeczy robię po prostu dla siebie i dostrzegam w nich pozytywy, bo dzięki temu, że je robię, czuję się w pewnym sensie szczęśliwa.

    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne i rozsądne podejście ♥. Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  20. nie zdawałam sobie sprawy z tego, że każdy dzień jest po coś. Masz rację! To co nas cieszy lab zasmuca kształtuje nasz charakter.
    Pozdrawiam :)
    http://bojestemtylkojedna.blogspot.com/
    http://zakochaniwzwierzakach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój post w jakiś sposób Ci to uświadomił :). Pozdrawiam!

      Usuń
  21. super, że ten ból, łzy zmieniasz w siłę :) będziesz coraz silniejsza z czasem ;D

    zaobserwowałam, miło by mi było gdybyś się odwdzięczyła :*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z 2 sukienkami na mój bal ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Każdy dzień jest ważny i nie wolno go marnować :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialnie napisane, widać, że jesteś wspaniałą osobą :) Masz rację, że każdy dzień trzeba wykorzystywać i czerpać z życia jak najwięcej :) Pozdrawiam cieplutko, http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo ♥. Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  24. ja zawsze uważałam, że nawet te drobnostki mają jakieś znaczenie :)

    blog
    http://madeline-girl.blogspot.com/
    yt
    http://goo.gl/CDmgOq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze, że właśnie tak uważasz :). Pozdrawiam!

      Usuń
  25. Też uważam, że wszystko co robimy jest ważne :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze, że tak uważasz :). Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  26. Zgadzam się z tb ! Fajny cytat na początku dałaś ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny cytat, naprawdę do mnie trafil :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się bardzo, że to do Ciebie trafiło ♥. Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  28. świetnie piszesz posty. uwielbiam takie czytać :)
    Obserwuje i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń