wtorek, 30 września 2014

♥ ,,Bądź swoją siłą przez 365 dni roku - D.Lovato" ♥

Hej słoneczka !
Dzisiaj przychodzę do Was z postem pomocniczym. Z postem o cudownej książce oraz dziewczynie, która uratowała życie już milionom nastolatków. Być może część z Was posiada ją już na swojej półce z książkami, ale postanowiłam napisać ten post, ponieważ wiem, że on Wam pomoże. Że ta książka Wam pomoże.


Cóż to za książka?

To zbiór najszerszych i najodważniejszych spostrzeżeń Demi, poczynionych przez nią na niełatwej drodze do szczęścia i samopoznania. Autorka proponuje inspirujące cytaty na każdy dzień roku, opatrujące je odpowiednimi komentarzami i stawiając cele do osiągnięcia - duże i zupełnie małe, ale nie mniej przez to ważne. Przekonuje, jak istotne są: wiara w siebie, rozwijanie swoich talentów, otwartość i pozytywne nastawienie do świata, a także nieskupianie się na negatywnych emocjach. Wiedząc już, jak to jest, gdy życie nas przytłacza, Demi daje czytelnikom pociechę i wsparcie, ucząc pogody i cennej umiejętności radzenia sobie z trudnymi chwilami. Jej książka jest przeznaczona dla wszystkich, którzy w tej niekończącej się podróży zwanej życiem szukają inspiracji i uzasadnienia, że warto być silną każdego dnia.


  Słowo o autorce

Demi Lovato zna chyba każdy. Piosenkarka, aktorka, zwykła dziewczyna, która także ma swoje życie, swoje kłopoty, z którymi nie zawsze sobie radzi. Jak każdy z nas przeżywała trudne momenty w swoim życiu. Niestety wstąpiła na złą drogę, samookaleczanie się i problemy z odżywianiem sprawiły, że musiała udać się do specjalnego ośrodka na terapię. Potem postanowiła napisać książkę dla osób, które są w podobnej sytuacji.
Demi stała się idolką milionów nastolatków, którzy uwierzyli, że z każdej sytuacji jest jakieś wyjście. To ona pokazała im, że nie można się poddawać, że trzeba walczyć wytrwale i zawsze być dobrej myśli. Demi w bardzo prosty sposób potrafi przekazać najważniejsze wartości w życiu. Mówi, żeby cieszyć się z małych rzeczy, które zazwyczaj są przez nas lekceważone.


Pewnie nie raz zastanawialiście się, co jest w niej tak interesującego, że ma tyle zwolenników. Idea tej książki jest naprawdę fantastyczna. Ma pomóc nastolatkom przebrnąć przez ciężkie chwile w życiu.


  Od okładki do treści

Książka jest pisana w niezwykły sposób. Jeszcze nigdy nie widziałam takiego zapisu stron lektury.
Otóż, w nagłówku każdej strony zapisana jest data, która zaczyna się z dniem 1 stycznia i kończy 31 grudnia. Na każdy dzień wyznaczony jest cel, który zapisano na samym końcu ,,rozdziału". Oraz słowo od Demi, czyli krótkie nawiązanie do jej życia i to, co ona o tym teraz myśli.



 Myślę, że jest to dobry pomysł, aby jak najlepiej przeżyć rok. Każdemu przyda się taka wskazówka, drogowskaz, który pokieruje naszym życiem, a książka Demi Lovato jest na to świetnym sposobem .


Coś ode mnie

Myślę, że tą książkę powinien przeczytać naprawdę każdy. Jest ona bardzo pouczająca i motywująca do działania. Uczy, żeby cieszyć się z błahostek, które kiedyś, z czasem mogą przerodzić się w coś większego, wierzyć w swoje możliwości i spełniać swoje marzenia. Bo marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia i trzeba dążyć do ich spełnienia. Serdecznie polecam Wam tą książkę jako przewodnik na każdy dzień roku .


Tą książkę możecie kupić w Empiku, za około 35 zł. Więc jeśli jesteście zaopatrzeni w taką sumę pieniędzy, to szybko dreptajcie do sklepu :3. Jestem pewna, że nie pożałujecie kupna tej wspaniałej książki. 
Ja postaram się wstawić jeszcze jeden post o tej książce, ale i zamierzam dodać zakładkę i będę pisała tam całą jej zawartość, więc, będziecie na bieżąco. Ale pomimo tego zachęcam do jej kupna, aby zawitała ona na waszej półce z książkami. 
No więc, do następnego i trzymajcie się cieplutko ! Kocham Was!

Czy macie kupioną tą książkę?

Jeśli tak, to jakie są Wasze odczucia i wrażenia po czytaniu jej? 

W jakiej skali ją oceniacie?

63 komentarze:

  1. Wkoncu nowy wpis! Cieszę sie ze twoj blog sie rozwija kochana! :)
    Ach bierz sie za robienie etui , bo jest swietne :)
    Pozdrawiam cie ;3

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥. Wiem, że długo mnie nie było i przepraszam strasznie, ale nooo ... liceum :3. Postaram się pisać częściej.
      Dziękuję za komentarze. Kochana jesteś ♥.
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Bardzo spodobało mi się jak piszesz bloga. Każda notka ma sens i bardzo dobrze Ci idzie. Ja życzę Ci jak najlepiej w blogowaniu. Pozdrawiam i zapraszam http://rebellleflour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, dziękuję Ci bardzo za opinię ♥. Ja również odwiedziłam Twojego bloga :). Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  3. Świetna książka, która pozytywnie nastraja do życia ;)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest ta książka. Bardzo mi pomaga w trudnych chwilach. Takie słowo od Dems bardzo podbudowywuje. :)
    Twój blog jest świetny ♥
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Twoją opinią :). Dziękuję bardzo za komentarz i odwiedziny mojego bloga ♥. Ja również wpadam na Twojego :). Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  5. Z Twojego opisu bardzo mi się spodobała ta książka, na pewno po nią sięgnę ;))

    pozdrawiam,
    http://lori-nori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę bardzo serdecznie Ci ją polecam ♥. Nie będziesz żałowała jej kupna :). Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny!

      Usuń
  6. Mam tą książke, i wiele z tych cytatów idealnie pasowała do mojego humoru w danym dniu. Kilka celi udało mi się zrealizować, niektóre nadal są w toku, haha. Uwielbiam.
    Claire✿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i realizuj je dalej, kochana ♥. Jestem z Tobą serduchem! Pozdrawiam i dziękuję za komentarz :).

      Usuń
  7. Szczerze mówiąc nie słyszałam o tej książce, ale bardzo mnie zaciekawiła. Na pewno poszukam jej w sklepach.
    Może wspólna obserwacja? :)
    http://jully-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam Cię bardzo do jej kupna :). Dziękuję za komentarz ♥. Pozdrawiam i obserwuję!

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. To wspaniale ♥! Dziękuję za komentarz :). Już wpadłam do Ciebie na bloga i bardzo mnie zaciekawił, obserwuję :3.

      Usuń
  9. Demi jest piekna mloda dziew zyna i ciesze sie ze sie podniosla z tego ;)


    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :). Dziękuję za komentarz ♥. Zajrzałam do Ciebie i obserwuję :3!

      Usuń
  10. Muszę przeczytać!! <3 świetny wpis!!
    zapraszam do siebie: http://agataprosolphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥. Mam w planach dodać zakładkę, w której będę pisała całą książkę od początku do końca, więc jeśli będziesz miała problem z kupnem, to zapraszam do mnie na bloga :). Pozdrawiam!

      Usuń
  11. nie czytalam musze nadrobic :)
    masz ochote na wspolna obserwacje bedzie mi milo
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/na-brazowo.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadrabiaj, nadrabiaj :). Dziękuję za komentarz ♥. Pozdrawiam i obserwuję!

      Usuń
  12. o ta książka jest genialna!
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post :) na pewno przeczytam książkę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci ją polecam! Jeśli nie uda Ci się jej zakupić, to będziesz mogła zajrzeć na mój blog w zakładkę, na której będę pisać tą książkę ♥. Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Jejku, dziekuje słoneczko! :)
    Postanowiłam znowu wziąć sie za siebie ;3
    Gdyby nie takie osoby jak ty, nie mialabym dla kogo pisac tego bloga :)

    buziaki <3

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz za co mi dziękować, skarbie ♥. Wiesz, że w Ciebie wierzę, ale najważniejsze jest to żebyś sama uwierzyła w siebie :)! To podstawa sukcesu.
      A bloga pisz dla swoich cudownych czytelników, bo oni również Ciebie kochają i strasznie w Ciebie wierzą :3!
      Dziękuję Ci za te miłe słowa, kochanie ♥. Pozdrawiam Cię!

      Usuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia.:)
    Pozdrawiam.;)
    http://bloggeest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥. Pozdrawiam cieplutko! Trzymaj się :).

      Usuń
  16. bardzo chciałabym ją kupić, ale narazie mam trochę ważniejsze wydatki :\\

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak już powiedziałam, postaram się dodać zakładkę, w której będę pisała całą książkę :). Więc myślę, że nie będzie problemu. Jednak, jeśli znajdziesz kiedyś środki do zakupu jej, to nie wahaj się i kupuj :3.
      Dziękuję za komentarz ♥. Pozdrawiam!

      Usuń
  17. Czytałam świetna książka .Polecam wszystkim ;)
    http://glamfaceeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :). Dziękuję za komentarz ♥. Pozdrawiam!

      Usuń
  18. dziekuje za wizyte i obserwacje ktora rewanzuje bede czesciej wpadac buziaki xoxo
    zapraszam do mnie na konkurs juz jutro szczegoly na blogu
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥. Ja również będę do Ciebie zaglądać, pozdrawiam :).

      Usuń
  19. miałąm w planach przeczytać tą książke i chyba zaczne :)

    Pozdrawiam ♔Nakioo Blog - kllik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zwlekaj, naprawdę warto ♥. Dziękuję za komentarz :).

      Usuń
  20. Dziekuje sloneczko! :)
    Jak narazie nie robie sobie żadnych zdjęć. Czekam az osiągnę wymarzoną sylwetkę. Wtedy moze skusze sie na małą sesyjke ;)
    Niedługo pojawi sie jedno moje zdjecie z wakacji ;)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ♥. I nie ma za co dziękować :).
      Kocham i pozdrawiam!

      Usuń
  21. Mam zamiar kupić tą książkę :)

    http://butterflies-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam Cię do tego :). Naprawdę nie pożałujesz jej kupna.
      Pozdrawiam i dziękuję za komentarz ♥!

      Usuń
  22. kiedyś miałam w planach kupić tą książkę ale jakoś zapomniałam ..:( ale skuszę się na nia w najbliższym czasie! + bardzo podoba mi sie twój blog !


    Pozdrawiam ♔Nakioo Blog - kllik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥. I zachęcam do kupna tej wspaniałej książki :3.

      Usuń
  23. Demi jest cudowna <3

    Co powiesz na wzajemną obserwację? Ja już :)
    PS. zapraszam do lajkowania:
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie mam facebook'a, słonko :). Ale może poproszę znajomych, to polajkują :3. Pozdrawiam i dziękuję za obserwację ♥!

      Usuń
  24. No przyznam się że słyszałam dużo o tej książce i możliwe że w końcu po nią sięgnę ;)
    zapraszam : maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam Cię do tego :). Dziękuję za komentarz ♥. Pozdrawiam!

      Usuń
  25. Kocham ta ksiazke! Jest mega motywujaca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą :). Dziękuję za komentarz ♥. Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  26. Słonce! Czekałam tylko az dodasz komentarz odnosnie tego co napisałam :)
    A ja jeszcze raz powtórze, ze ciesze sie ze mam tak wspaniala czytelniczke :)
    Piszac o znajomosciach na blogu mialam m.in. na mysli ciebie kochana :)
    Ciesze sie ze jestes ze mna :)

    Buziaki ;*

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, dziękuję Ci za te słowa ♥.
      Ja również bardzo się cieszę, że mam taką kochaną i cudowną czytelniczkę jak Ty :). Jestem wzruszona, że byłam obiektem w Twoim poście :').
      Pamiętaj, że jestem z Tobą i zawsze będę :).
      Ściskam mocno i pozdrawiam ♥!

      Usuń
  27. Kochana ociagasz sie troche! Doczekam sie w koncu nastepnego twojego postu? ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, skarbie i strasznie za to przepraszam :c. Miałam teraz straszny nawał nauki oraz zajęć pozalekcyjnych i zaniedbałam bloga :c. Ale już kreuję następny wpis, więc mam nadzieję, że pojawi się niebawem. Jeszcze raz przepraszam :c.

      Usuń
  28. Wiele miłych słów słyszałam na temat tej książki.. Zdecydowanie muszę się w nią
    Zaopatrzyć. Nie wiem czy czytanie jedenj strony dziennie mi wyjdzie! :)

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyhy :3. Dla mnie też nowością było czytanie po jednej stronie z książki, bo jak się za jakąś zabierałam, to czytałam po kilka rozdziałów dziennie :).
      Ale dałam radę i czytam regularnie, według dat, po jednej stronie :). Polecam Ci tę książkę ♥! Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  29. Kocham tą książkę :). Ona naprawdę bardzo mi pomaga :). Jestem na bieżąco z czytaniem i z każdym dniem po przeczytaniu ,,rozdziału" czuję się o wiele lepiej ♥.
    Demi jest cudowna, a Ty zasługujesz na miano ,,polskiej Demi Lovato"!
    Kocham Cię ♥.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, co do opinii na temat książki :). I bardzo cieszę się, że jest ona pomocna :3.
      Dziękuję Ci serdecznie za to, co napisałaś ♥. Myślę, że nie zasługuję na takie miano, ale i tak bardzo Ci za to dziękuję ♥. Jestem z Tobą, kochanie. Pamiętaj o tym!

      Usuń
  30. twoje słowa bardzo zachęcają do zakupu tej książki , wiem że była by ona ogromna inspiracją dla mnie . jak i może wsparciem w trudne dni .
    mint-strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że byłaby ona dla Ciebie wsparciem i zachęcam Cię do jej kupna :). Naprawdę warto. Dziękuję za komentarz ♥. Pozdrawiam!

      Usuń
  31. Zapraszam do mnie http://sandysandyblog.blogspot.com/
    <3
    Ogromnie Dziękuje za każdy komentarz, obserwuje za obserwacje, sprawdza wszystkie linki do waszych blogów, pozostawione w komentarzach pod moimi postami :D <3

    OdpowiedzUsuń