środa, 3 września 2014

♥ Blog - my imagination ♥

Hej słoneczka !
W dzisiejszym poście chciałabym Wam troszkę przybliżyć informacje dotyczące bloga. Nazwa, pomysł i moje dalsze ,,plany" na jego temat. Czyli w skrócie, wszystko co powinniście wiedzieć na temat mojego bloga. Bez przeciągania, zacznijmy!

Nazwa bloga

Myślę, że niektóre dziewczyny (może nawet znajdą się chłopcy) oglądali kiedyś film Disney'a pod tytułem ,,Camp Rock". To w nim zagrała znana Wam pewnie Demi Lovato.W drugiej części Disney'owskiego przeboju mogliście usłyszeć piosenkę pod tytułem ,,It's not too late".
Była to piosenka, której przesłanie najbardziej mi się podobało, w szczególność, że w tym czasie trwały już moje problemy. Zawsze w chwilach słabości, lub gdy już nie dawałam sobie rady, włączałam piosenkę Mitchie (tak nazywała się główna bohaterka filmu, którą grała Demi) i wsłuchiwałam się w jej melodię i przede wszystkim przesłanie. Dwudziestodwu latka od początków była moim wzorem do naśladowania, a jej piosenka ,,It's not too late" z dumą zdobi dziś tytuł mojego bloga.

Tutaj wstawiam Wam piosenkę w wykonaniu Demi oraz przetłumaczony tekst do niej .


Jestem tutaj
Czuję jak ściany zamykają się
Raz jeszcze
Już czas nastawić czoła i być silną
Teraz chcę robić dobre rzeczy
Wiem, że to jakoś zależy ode mnie
Zgubiłam swoją drogę

Jeśli mogłabym to wszystko przywrócić
Zrobiłabym to teraz
Nigdy nie chciałam, żebyś zszedł na dno
Teraz muszę próbować, żeby to wszystko odwrócić
I myśleć jak to wszystko naprawić
Wiem, że jest na to sposób, więc obiecuję
Posprzątam cały bałagan, który zrobiłam
Może nie jest jeszcze za późno
Może nie jest jeszcze za późno

Więc, wezmę to stanowisko
Nawet jeśli wiem
Że to jest skomplikowane
Jeśli mogę...
Chcę zmienić drogę, którą stworzyłam
Teraz muszę robić dobre rzeczy
Wiem, że to jakoś zależy ode mnie
Znajdę swoją drogę

Jeśli mogłabym to wszystko przywrócić
Zrobiłabym to teraz
Nigdy nie chciałam, żebyś zszedł na dno
Teraz muszę próbować, żeby to wszystko odwrócić
I myśleć jak to wszystko naprawić
Wiem, że jest na to sposób, więc obiecuję
Posprzątam cały bałagan, który zrobiłam
Może nie jest jeszcze za późno

Znajdę siłę, żeby stać się jedyną
Którą utrzyma to wszystko razem
Pokażę ci, że jest mi przykro
Ale wiem, że możemy to zrobić lepiej

Jeśli mogłabym to wszystko przywrócić
Zrobiłabym to teraz
Nigdy nie chciałam, żebyś zszedł na dno
Teraz muszę próbować, żeby to wszystko odwrócić
I myśleć jak to wszystko naprawić
Wiem, że jest na to sposób, więc obiecuję
Posprzątam cały bałagan, który zrobiłam
Może nie jest jeszcze za późno
Nigdy nie chciałam, żebyś zszedł na dno
Teraz muszę próbować, żeby to wszystko odwrócić
I myśleć jak to wszystko naprawić
Wiem, że jest na to sposób, więc obiecuję
Posprzątam cały bałagan, który zrobiłam
Może nie jest jeszcze za późno
Może nie jest jeszcze za późno 

Pomysł na bloga

Myślę, że tutaj sprawa jest jasna. Osobiście jestem Lovatic (tak nazywa się fandom fanów Demi), więc wszystko co robi Lovato jest dla mnie wzorem i nauką. To kobieta, która przeszła naprawdę wiele i wraz ze swoimi doświadczeniami oraz dobrym sercem chce pomagać innym. Ja również chcę to robić . . .
Dla mnie szczęście innych osób jest o wiele ważniejsze niż to własne. A ja wiem, że mogę dla Was zrobić naprawdę wiele. Każdy człowiek zasługuje na bycie szczęśliwym, a ja chcę Wam w tym pomóc. Tym bardziej, że teraz coraz częściej słyszy się o samobójstwach młodych osób, a dla mnie jest to ogromny ból. Nawet jeśli zrobi to nieznany mi człowiek . . .
Więc pomysł zaczerpnęłam poprzez Demi i mam nadzieję, że ona stanie się dla Was wsparciem, tylko, że przeze mnie i przez ten blog.

Wygląd bloga

Wygląd zaprojektowałam i zrobiłam ja sama. Myślę, że nagłówek nie będzie ciężkim elementem do rozszyfrowania. Na tle są tak jakby dwie strony. Jedna z nich jest odniesieniem do problemów i do dni, w których traciliśmy wszystkie nadzieje (to ta biało czarna). Zaś ta kolorowa jest przepełnieniem uśmiechu, radości i wygranej walki ze swoimi problemami. Może niektórzy z Was zauważyli, że motywem przewodnim, tak jakby, są motyle. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta - ,,The Butterfly Project". W napisie, na tle, kremowym kolorem wyodrębnione są dwa wyrazy - not i late. To słowa tak jakby ,,przewodnie".
Myślę, że to wszystko na temat wyglądu. 


To tyle chciałam Wam przedstawić. Post trochę nudny, ale chciałam, abyście wiedzieli, co nie co o blogu, na którym się znajdujecie. Wspomniałam Wam o ,,The Butterfly Project", więcej na ten temat dowiecie się w następnym poście, bo to właśnie o tym projekcie napiszę. 
To chyba tyle na dziś. Do następnego ! Trzymajcie się ciepło i pamiętajcie ...

,,NIE JEST JESZCZE ZA PÓŹNO"

Co sądzicie o moim blogu?

5 komentarzy:

  1. Ja również jestem Lovatic :3. A za pomysł - gratuluję.
    Ten blog jest cudowny ♥. Wiem, że mogę napisać do Ciebie o każdej porze dnia i nocy, wiem, że zawsze mi pomożesz, wiem, że mogę na Ciebie liczyć - ,,polska Demi Lovato" :3. Tak . . . to Ty ♥.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że nie zasługuję na takie miano, ale bardzo Ci dziękuję ♥. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Fajny post :)

    http://pajapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę że zakładając bloga nie popełniłaś błędu ;)
    Być może w przyszłości komuś pomożesz , ja u ciebie znajduję taki spokój ;)
    zapraszam na nowego posta : maadamm.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń